27 Mart Perşembe Urfa Altili Tahmini


Nadirende olsa 1 1.5 boy tereddütlü çıkabilen Mahmut Berat için mesafe 1200 metre olsa da önemli bir sorun olarak görmüyorum. Çünkü yarış öyle hızlı başlayacak ki , Win Riverın numarayı almasını bekliyorum Eşkbarağa , Mertkal ve Adıyaman bu safkanı rahatsız edeceklerdir , çünkü arkadan gelerek birşeyler yapamayacaklarının farkındalar. Bu durumda grubu incelediğimde aklıma en yatan isim Mahmut Berat oldu. Son koşusuyla da beğenimi kazanan bu safkan için artık kazanma vaktinin geldiğini düşünüyorum.Güzel bir sprint ve düzgün aksiyonlarla gelip tüm gruba hakim olması benim için normal sonuçtur  günün bankosu olarak öneriyorum.

Şablon

1.AYAK : 8-1
2.AYAK : 17-9-8-13-3
3.AYAK : 7 TEK
4.AYAK : 3-4-1-5
5.AYAK : 6-1-7-4
6.AYAK : 17-2-14-9-7
Google+'da Paylaş

Yazar Unknown

Yazar Hakkında bilgi yazılacak
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder