Android varsayılan programı uygulamayı değiştirme



Soru :  Merhaba. Birini ararken bu işlemi şunu kullanarak tamamla yazan bir ekran çıkıyor ve viber, tango, telefon şeklinde listeleniyordu. Birisi varsayılan olarak ayarlamış. Ben o ekranın çıkmasını istiyorum. Bunun ayarını nerden yapabilirim?

Cevap : Hangisini kullandığını bilmiyorum ama bazı Launcher'larda varsayılan olarak kullanma seçeği olması lazım. Eğer bu şeçenek senin kullandığında bulunmuyorsa yapman gereken Ayarlar> Uygulamalar> Uygulamaları Yönet menüsüne girdikten sonra sistem launcher'ını bularak özelliklerinden Varsayılanı Sil seçeneğine tıklamak.

Güncelleme : Resim eklendi.Sorularınızı bekliyoruz.
Google+'da Paylaş

Yazar Unknown

Yazar Hakkında bilgi yazılacak
    Blogger Yorumları

36 yorum:

  1. S4te nasıl oluyor yine aynı şekilde mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm kardeş bende s4 kullanıyorum buldum kurcalıyarak. 1) ayarlar 2)diger 3)uygulama yöneticisi 4)güç butonun solunda ki tuş 5) uygulama tercihlerini sıfırla

      Sil
    2. Kardeş s4 android 4.1.2 kullanır.Ayarlardan uygulama yöneticisine gireceksin.

      Sil
    3. sağolasın:)

      Sil
  2. ben de de aynı problem var yardım edin lütfen galaxy note II kullanıyorum

    YanıtlaSil
  3. tüm android işletim sistemli telefonlarda aynı şekildedir arkadaslar

    YanıtlaSil
  4. teşk. ederim bilgi için gerçekten çok işime yaradı...

    YanıtlaSil
  5. Peki varsayilan yap dememize rağmen hala opsiyonlarin cikmasini nasil engelleyebiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba cihaz kaynaklı bir sorun olabilir telefonunu yedeklerini alıp fabrika ayarlarına döndürmek çözüm sağlayacaktır.

      Sil
    2. Daha yeni format atip 4.4 yükledim zaten başka bir yolu varmidir sizce?

      Sil
    3. eski versiyon sürüm ile denediniz mi ? 4.4 stabil çalışmıyor olabilir ayrıca telefonununuzun tam marka modeli nedir

      Sil
  6. Bende de aynı sorun var b1 sürekli açılıyor tercihleri sıfırlamama rağmen sildiğimde zip dosyaaına tıkladığımda eyleminizi gerçekleştirecek utgulama bulunamadı diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. android sürümünüz nedir zip dosyası derken hangi işlemi yapmaya çalışıyorsunuz

      Sil
  7. Merhaba, galaxy note 2 kullaniyorum.Ayni sorun bende de 4.3 surume gectikten sonra tekrar basladi.Arama yaparken kisinin uzerine tikladigim zaman viber, skype, telefon seceneklerini veriyordu ve ben her defasinda birisini secip "sadece bir kere" diyordum.
    Ayarlar》diger 》uygulama yoneticisi 》telefon deyip tikladigimda varsayilanlari sil pasif durumda dolayisiyla degistiremiyorum.

    yine ayni sekilde yapiyorum ama olmuyor.

    *az once kesfettim, whatsapptan ara dedigimde bu secenekleri sunuyor.

    Yardimci olursaniz sevinirim.
    Selamlar, Bilge

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba pasif durumda olması yazılımsal bir sorun gibi gözüküyor soft reset yaparak sorun düzelebilir deneyebilirsiniz

      Sil
    2. Tesekkur ederim Mithat Bey, soft reset nedir ve nasil yapabilirim?

      Sil
  8. Merhaba arkadaslar bende launcher indirdim ama icon yok touchwiz yerine onu nasıl koyabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi launcher ı indirdiniz ? Biraz daha açıklayıcı olursanız yardımcı olmaya çalışalım size

      Sil
  9. Merhaba

    sorunuzu şurada yanıtladım

    http://teknomanager.blogspot.com/2014/01/soft-reset-hard-reset-nedir-nasl-yaplr.html

    YanıtlaSil
  10. Sa ben galaxy mini kullaniyorum bazi apklar indirdim ama yanlislikla onlari varsayilan ayarlarla aç yaptim nasil eski haline döndürebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 çözüm var ya telefon fabrika ayarlarına alınacak ki bu çok fazla tavsiye edilmez

      diğeri ise ayarlar uygulama yöneticisinden yapılabilir.

      Sil
  11. ya nolur yardım etsin biri kafayı yiycem lg g2 var bende instagram foto atmak istediğimde galariye deyilde google fotoraflara giriyo nasıl deyişebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LG G2 telefon ile test edilip bilgi verilecektir.

      Sil
    2. Bende de ayni sıkıntı var bu sorunu cozebildiniz mi acaba

      Sil
    3. Bu sikinti bendede var cozuldumu acaba

      Sil
  12. Ayarlar 》Uygulama Yöneticisi 》Orta Tuşun Yanındaki Menü Tuşu 》Uygulama Tercihlerini Sıfırla 》Sonra Sıfırlaya Basın ve Bitti Bu Kadar ;)

    YanıtlaSil
  13. Saolasın ya süper oldu bu...

    YanıtlaSil
  14. Merhaba arkadaşlar, eylemi şunu kullanarak tamamla menüsü çıktığında karşımıza çıkan programlara program eklemek istiyorum nasıl yapacağım? Mesela whats app ta gönderilen konumu chrome ile aç, hatıralarla aç sygic ile aç var, ben buraya yandex navigasyonu eklemek istiyorum açıkçası derdim bu, bunu başarabilecek bir babayiğit varsa, çok makbule geçer, dua ederim:-)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba arkadaşlar, eylemi şunu kullanarak tamamla menüsü çıktığında karşımıza çıkan programlara program eklemek istiyorum nasıl yapacağım? Mesela whats app ta gönderilen konumu chrome ile aç, hatıralarla aç sygic ile aç var, ben buraya yandex navigasyonu eklemek istiyorum açıkçası derdim bu, bunu başarabilecek bir babayiğit varsa, çok makbule geçer, dua ederim:-)

    YanıtlaSil
  16. Ben samsung galaxy tab 3 lite kullanıyorum yanlislikla sunu kullananar tamamlayi her zamana isaretledim ve geri alamiyorum altta yazi yazdi okuyamadan gitti yardimci olur musunuz

    YanıtlaSil
  17. Telefona youtube'dan müzik indiriyorum tikladigimda PDF açmak için kullandigim program ile aciyor varsayilanlari falanda sifirladim bu sorun yeni başladı programı sildim bu seferde dosya acilamiyor diyor yardim ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  18. Aynı sorun bende de var. LG G4 kullanıyorum, çözümü bulan var mı acaba?

    YanıtlaSil
  19. Silmek değil de varsayılan olarak ekleme nasıl yapılır

    YanıtlaSil
  20. Bendede Facebook harici bağlantıları kapat aç düğmesi kayboldu.. Nasıl düzeltilir yardımlarınızı bekliyorum..

    YanıtlaSil
  21. Merhaba. Chrome dan video açarken youtube den degil de.chrome üstünden açmasını istiyorum.ama direkt youtube baglaniyor. Varsayilan ayarlarina baktim. Orada sıkıntı yok. Bu konuda yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil