s4 numara engelleme

 2 Yöntem var açıklayalım

1 ) İlk olarak çağrı listesini (gelen-giden-cevapsız aramalar ekranı) açıyoruz.Liste üzerinde engellemek istediğimiz numaranın üzerine parmağımızı kısa bir süre basılı tutuyoruz.Alttaki ekran açılacak.Dokunmatik olmayan cihazlarda ise yine çağrı listesindeyken engellemek istediğimiz numaranın üzerine gelip seçenek tuşuna basıp,”engellenenler listesine ekle” seçiyoruz.Bu kadar basit.

2)Ayarlar–>Arama–>Arama reddetme menüsünden yönetimi sağlayabiliyoruz.

Google+'da Paylaş

Yazar Unknown

Yazar Hakkında bilgi yazılacak
    Blogger Yorumları

8 yorum:

  1. sms engelleme programı kullanıyorum . kitkatı indirene kadar çalışıyordu artık çalışmıyor ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba kitkat ile gelen bir hatadan kaynaklanıyor
      yeni çıkacak güncelleme ile düzelir
      fakat güncelleme gelene kadar
      bu süre zarfı içinde
      uygulama ile engelleme yapabilirsiniz

      https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ekaisar.android.eb&hl=tr

      linki paylaştım sorunla ilgili devam ederse yazabilirsiniz

      Sil
  2. yapıyorum ama yine de geliyor neden anlamıyorum bi turlu bir suru program denedim.baska bir cözümü yokmu veya eski surume mi geri donmeliyim. donceksem nasıl ? simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba bu durumda yapabileceğiniz iki yöntem bulunmaktadır
      bunlardan ilki telefonunuzu fabrika ayarlarına geri almaktır.
      bir diğer yöntem ise manual olarak telefonunuza
      eski android sürümünü yüklemeniz olacaktır bunun
      için isterseniz döküman hazırlayabiliriz fakat
      telefonunuzun yedeklerini alarak fabrika ayarlarına
      dönmeliyiz en sağlıklısı olacaktır .

      Sil
  3. s4 kullanıyorum nasıl yedeklicegimi bilmiyorum guvenılır olur mu pekı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fabrika ayarları telefonunuzu ilk aldığınız gibi eski haline
      döndürecektir herhangi bir sorun yaşamazsınız

      rehber yedeklemeyi şurada anlattım bakınız

      http://teknomanager.blogspot.com.tr/2013/12/android-rehber-yedekleme-resimli-anlatm.html

      bunun dışında resimleriniz müzikleriniz vs uygulamalarınız
      bunlar içinde bir anlatım yapabiliriz

      Sil
  4. Benimde aynı sekilde kitkatı indirene kadar çalısıyordu artık çalışmıyor fabrika ayarlarına dönünce düzeleceğinden eminmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyük ihtimalle sorun düzelecektir kitkat kullananlarda yaşanan bir sorun bu

      Sil